Zwroty i reklamacje
Zwroty
Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Przedmiot musi być w stanie nadającym się do dalszej odsprzedaży – nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie. W przeciwnym wypadku nie będziemy mogli przyjąć zwrotu i odeślemy produkt do Ciebie z powrotem na Twój koszt. Procedura zwrotu:
1. Spakuj zwracany towar i dołącz do niego:
– Dowód zakupu
– Numer zamówienia
– Twoje imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego na które mamy zwrócić środki
– Opcjonalnie napisz nam, dlaczego zwracasz produkt – pomoże nam to tworzyć lepsze w przyszłości!
2. Odeślij towar na adres:
Beat Freak
ul. Wolska 64a/22
01-134 Warszawa
Zgodnie z prawem przesyłkę ze zwrotem wysyłasz na swój koszt.
Nie odbieramy paczek „za pobraniem” ani z paczkomatów. Nie zwracamy kosztu przesyłki ze zwrotem.
3. Obsługa zwrotu
Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy stan przedmiotu. Jeśli nie będzie nosił śladów użytkowania oraz będzie w oryginalnym opakowaniu, zwrócimy Ci koszt jego zakupu w ciągu maksymalnie 14 dni od daty odbioru przesyłki.
Reklamacje
Jeśli zakupiony towar jest wadliwy, masz prawo do jego reklamacji. Procedura:
1. Wyślij nam zdjęcie wadliwego towaru na adres sklep@beatfreak.pl.
Pozwoli nam to wstępnie ocenić, czy reklamacja jest zasadna.
2. Jeśli otrzymasz od nas informację o konieczności wysyłki towaru ze zwrotem, spakuj reklamowany towar i dołącz do niego:
– Dowód zakupu
– Numer zamówienia
– Twoje imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego na które mamy zwrócić środki
– Dokładny opis powodu reklamacji
3. Odeślij towar na swój koszt na adres:
Beat Freak
ul. Wolska 64a/22
01-134 Warszawa
Paczkę z reklamacją wyślij na swój koszt. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrócimy koszty odesłania towaru. Nie odbieramy paczek „za pobraniem” ani z paczkomatów.
4. Obsługa reklamacji
Po otrzymaniu wadliwego towaru potrzebujemy do 10 dni na rozpatrzenie reklamacji.